måndag 17 mars 2014

Nedräkning,,,

Imorgon är det dags för Jönköping och neurokirurgen.
Vi ska gå igenom läget, vad som ska opereras och hur det ska göras å så när det i tiden det ska ske.
Jag har redan fått information om att det stora diskbråcket inskränker på ryggmärgen vilket inte är bra.
Tiden är avgörande för hur bra jag kan bli = Snabb operation
Men vi får se vad dom säger,,,

Hur som är jag väldigt nervös ikväll.

Jag hittade den här bilden på mig och min man på en fjällsluttning
Tystnad, lugn och ro.
Jag planterar den i mitt minne, i min bildbank, för det här är en av sakerna som jag vill tillbaka till.
Någon gång

Men kommer jag verkligen dit igen?

Det som känns bra att beslutet ligger utanför min makt nu.
Det finns inget val längre.
Och då behöver jag inte lasta mig själv heller om det händer något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar