måndag 31 mars 2014

En dödssynd - Frosseri

Jag har bestämt att jag får äta vad jag vill den här veckan.
Åt helvete med alla dieter

I alla fall den här veckan

Jag vet ju att det kommer en jobbig tid snart då det kan vara svårt att få ner annat än buljong eller fil,,,

Så nu sitter jag här med min marschmallow påse, tittar på Biggest Loser och förfasas över dessa människor.

Vilken jävla hycklare du är Jessica,,,

Allvarligt talat så har jag siktet inställt på att jag ska bli frisk och sund i både kropp och själ .
Jag längtar efter rehabilitering och träning för att bygga upp den här kroppen från grunden .
Och det ska göras grundligt för det är min enda chans till ett drägligt liv.

Kosta vad det kosta vill

Jag ska ta hjälp av de som kan oavsett om jag så ska gå över lik för att få den hjälp jag behöver

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar