tisdag 11 mars 2014

Idag ska jag bara ligga här

Och beundra mina fina naglar
Fick dom fixade igår
Visst är dom tjusiga:)

Min nacke är elak mot mig idag.
Jag måste vara snäll mot den och det kanske är det den försöker att skrika till mig nu.
Eftersom viskningarna till mitt inre uppenbarligen inte hjälper.
Därför ligger jag här idag.

Men jag ska ju bli bättre på den delen,att lyssna på min kropp.
Jag har fått börja en "Smärtskola" på sjukhuset. "Kunskap för livet för dig med långvarig smärta"
Första gången var igår och det sker i grupp under totalt sex tillfällen inkl. Uppföljning.

Jag måste söka lite jobb oxå :S
Dom där första fjorton dagarna i den här månaden är snart slut och det är bäst att söka tillräckligt många jobb.
Annars får jag inga pengar
Skit samma om jag kan ta det eller inte,,,
Huvudsaken är ju att man söker,,,
Arbetsgivarna måste jubla över alla seriösa ansökningar som de måste hantera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar