torsdag 13 mars 2014

Dag 1 av 14 och ett tips från Coachen

Efter en del velande, testande och laborerande är jag nu mogen att köra.
100%

Tips från Coachen
Man MÅSTE ha en plan och vara helt säker på vad man vill åstadkomma innan man påbörjar något
Inget "Jag ska ska försöka"
Försöka är ett ord som ni ska vänja er av med.
Nu
Om du går in  med inställningen att försöka göra någonting så har du redan tagit genvägen ut
Du har redan talat om att du inte går in med föreställningen att klara din uppgift - vad den än nu är
Tänk eller säg alltid: Jag SKA eller Jag SKA/KAN inte.
Raka puckar
Då har du lättare att genomföra ditt uppdrag för du har redan planterat i hjärnan att du kommer att genomföra uppgiften.
Försöka finns inte ens i ordlistan hädanefter
Ok?
Nog om det nu,,,



Jag ska Detoxa
Frukt och Grönsaker skall passera min kropp under 14 dagar och rensa ut alla gifter som jag kan tänkas samlat på mig
INNAN jag fyller på med en massa nya vid operationen
Jag hoppas känna mig lite piggare och fräschare oxå - som en bonus liksom

Och om jag nu är så jäkla snäll och omtänksam mot min kropp och befriar den från gifter så kan man ju hoppas på lite  i form av:
1. Smärtfrihet
2. Något kilo minus på vågen kan väl kanske gå för sig?

Lite payback-time för kroppen min alltså






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar