torsdag 27 mars 2014

Du & Jag Döden

En av Kents underbara skivor
Men meningen ligger till grund för många av dom där obehagliga tankarna som gnager inom mig.

Vill inte verka vara sådär skitjävla tråkig och negativ nu men,,,

Handen på hjärtat
Har ni skrivit erat testamente?
Jag har det inte
Vill inte ens snudda vid tanken att man ska bli gammal
Och Dö?

Nej -  Aldrig

Dina mina våra barn
Särkullsbarn???
Begrepp som låter udda och konstiga men är ack så viktiga om det skulle hända något
Och som måste skrivas ner

Det här känns så himla svårt
Det känns som att ta farväl, men det ska ju bli tvärtom

Jag ska ju säga välkommen till livet igen!

Och vad jag Längtar till det
Vill bli mitt pigga glada positiva jag igen
Nu känner jag mig som en gnällig, negativ surkärring ungefär

Idag väntar dock lite roligheter att bryta tristessen med
Jag ska åka till Västervik - Två gånger :)
Första resan blir det tuttografi med Amanda som ressällskap
Andra resan blir med bästa vännen för att fira oss själva med en tjejkväll

Det ni!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar