torsdag 19 september 2013

The Pain is My Only Drug

Ja när alla andra droger är ett stort Big NO NO får jag hålla mig till smärtan
Fem timmar tog det
Sen satt den där - Min FenixPåfågel

Som askan ur elden reser jag mig igen

Den blev kanske lite liten,,, (Det var ett skämt)
Jimmi sa att det är först när man gjort en stor som man VET vad det innebär att tatuera sig
Och jag fick räkna mig till dom nu :)

Men jag är sååå sjukt nöjd.
Vi behöver kanske putsa till den lite när den läkt men det ser man först då.
Jag är eventuellt beredd att sätta dit en fjäder till (som vi plockade bort)
Och tack Gode gud för det för det hade jag inte fixat
Det gick jättebra fram till ca dom sista 2 -1½ timmen.
Då var mitt smärtendorfin slut och kroppen skrek rakt ut (jag med vid något tillfälle)


Färgerna kommer inte fram riktigt pga min rodnande hud

Den är så detaljrik och vacker. Lägg märke till barnens namn på vingen

Det ska ev. dit en till fjäder.


Nu gäller det att komma ihåg det när tanken på ny tatuering dyker upp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar