söndag 8 september 2013

Ja ha,,,Då har man fått sparken nu då oxå

Ganska märkligt faktiskt. Jag pratade med min bästa vän idag om dom små trollen och det här med att känslan ibland kan vara just att säga upp sig som mamma
Men jag behöver inte bry mig mer om det
För jag har blivit uppsagd
Fått sparken för att vara ordagrann
Eller om man ska vara petig så har bossen själv, tomten, inte ringt än men lillbossen meddelade mig tidigare ikväll att hon skulle ringa tomten och be honom "Ge mamma sparken"

Jag ler nu för mig själv nu
Det gjorde jag inte innan
Puh!
Men jag vann
För tösen var övertrött och hon sover sött i sin säng och klockan är,,,
19.00!!!

Satan alltså vad skönt
Det behövde hon- Ja inte bråket då men att sova tidigt
Nån gång tar det ju en sketen ände som vi säger här

Ha en skön Söndagskväll hörni :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar