måndag 9 september 2013

Lite sex är väl inte å tänka på?

Är så glad över mina piff-kuddar som jag hittade i Ullared.
Matchade perfekt till mina piff-filtar som jag köpt där innan
Borde ha blivit inredningsarkitekt istället Mohaha - Or Not!
Jag blir så jäkla avundsjuk för vissa verkar bara det i blodet liksom, Magic fingers

Just nu, ja inte precis just nu, men jag har det på gång (vilar lite,kroppen har ont idag) - så röjer jag garderoberna. 
Ut med det gamla och in med det nya!
Lär ju bli ekande tomt i min garderob i alla fall för jag är sämst på att köpa kläder till mig själv
Så jag slänger ut allt som inte används eller HAR använts inom det närmsta året eller så
Jag har ju mina arbetskläder och mina joggingbrallor så jag klarar mig nog ett tag - vad mer kan man behöva liksom?
Inte undra på att det inte blir några mer barn i det här huset,,, 
Eller får ni ofta kommentarer om hur sexiga ni är från era makar när ni för 7e dagen i rad har dom där solkiga, sunkiga mjukisbrallorna med hängknän å gällivarehäng i arslet på?
"Vad snygg du du är idag älskling, Lite sex är väl inte å tänke på?"

Men dom är ju så jäkla sköna!


United States of America! piffigt värre :)

2 kommentarer:

  1. Halloj där !! Tack snälla du för den fina kommentaren inne hos mig idag, blev såå glad !
    tacka vet jag mjukisbrallor, det är såå skönt..fniss..
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv Anette! Du har en så fin och inspirerande blogg. Ögongodis :)

      Radera