tisdag 10 september 2013

Höst = Fixa och Dona

Vildas skrivbord börjar att förfalla - ramla isär
Så jag står nu inför två val

  1. Jag ser till att det som ska sitta ihop - gör det och håller, på hennes nuvarande skrivbord.Kanske kan byta vaxduken till någon ny,måla lådorna eller sätta dit spillbitar av roliga tapeter på dom och slutligen byta till roliga knoppar eller handtag
  2. Jag målar om och pimpar den tråkiga gamla sekretären under trappen,,,
Sånt här är ju skitkul, jag kan bara inte bestämma mig för vilken väg jag ska gå!
Sekretären är lite mindre och nättare och det är en fördel i ett ganska litet rum. Och den skulle kunna bli riktigt fin.
Sen så funkar ju skrivbordet bra eftersom det är rätt mycket förvaring i och med hyllan över.






Fy så svårt

Vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar