måndag 16 september 2013

Jag säger Förlåt - redan nu!

Summasumarum av helgen:


Söndagslyx,,,


Helgen avslutades kungligt igår kväll med att äta av de nykokta kräftorna vi tog i lördags natt.
Blev nog ca 4kg på natten och ytterligare några till på morgonen.



Det var verkligen kul för Vilda att få vara med; hon var med och lade i burarna och sen roade hon sig med att vittja småburarna vid kanten.
Vi kunde sitta ute och prata kring lägerelden och det var nästan trollskt när dimmslöjorna lyfte och lekte över sjön.


Och där satt vi i natten . Min man, Mina båda älskade flickor, Amandas blivande sambo Adam och hans föräldrar.
Underbart snälla och okomplicerade människor som gör det lätt att bara vara liksom.
Det var lite tungt å komma upp och jobba på söndagen (11.00 ;)  kan jag säga, men det var det värt.

Nu laddar jag och peppar mig själv för dom kommande veckornas Detoxkur.
Jag ber om ursäkt redan nu innan. Det är lika bra.
För jag kommer säkert vara sur på någon stackare som absolut inte förtjänat det.

Så förlåt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar