lördag 7 september 2013

Mor - Dotter Telepati

Idag, vid två tillfällen så har jag och Amanda, använt oss av tankekraftens makt för att kommunicera
Det har varit enkla simpla saker men ändå såpass konstigt att det inte kan förklaras bort.
Jag har tex suttit och kollat recept på olika glutenfria knäckebröd på morgonen (okej då - förmiddagen) och så när jag hämtar henne har hon ett A4 med sig som hon lämnar över - gissa vad som står på bladet?
Jodå, receptet på knäckebröd
Och vi har aldrig ens pratat om att baka det innan

Slumpen?
Ja kanske

Och sen hände det igen under dagen men just nu kommer jag inte ihåg vad det det var,,,,
Jag skyller det på tiden på dygnet för att skriva :P
Men två gånger på samma dag!!

Men bake ska vi göre nån da nu iallafall
Och nu ska vi sove


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar