onsdag 25 april 2012

Vi har krig här hemma,,,

Varje kväll

Varje!!!!

Så snälla  ni som råkar gå förbi vårat hus vid halvåttatiden sådär med lite variation (mest frammåt).
Det är ingen som håller på att döda våran (snart) sexåriga dotter.

Jag lovar


Det enda brott som begås (enligt vår dotter då) är att hon måste lägga sig, och det dessutom tidigare än oss

Hur hemska kan man vara som föräldrar - egentligen??


Hon måste dessutom lägga sig tidigt varje kväll - fast där överdriver hon liiiite för på fredagar och lördagar får hon vara uppe. Men då ni!!  Efter typ åtta så BER hon om att få gå och lägga sig och titta på en film istället (grejen är att då är orken slut efter en veckas bråk vid sänggåendet och behöva gå upp på mornarna därefter)




Det finns ingen gräns för hur mycket lilleskutt tårar det kan spruta och hur mycket hot som kan komma ur en sån liten mun? (undrar var hon har fått det där med hot från föresten,,,)

Jag har alltid inställningen att inte gå in i någon diskussion med henne men misslyckas så totalt nästan varje gång. SUCK

Idag körde jag varningsgrejen :
Mamma Jessica Om du fortsätter nu så blir det ingen film överhuvudtaget imorgon

Ingen märkbar effekt

Mamma Jessica Igen Okej,,, slutar du inte nu så blir det ingen film på fredag heller, två dagar, torsdag och fredag. Förstår du?

Vilda Jag tar två dagar!!!!!

Okej, slutdiskuterat

Kvällen slutar som vanligt med:
1.En trött Vilda som somnar så fort hon gett upp tjaffset
2.En trött och ledsen mamma som avskyr att behöva avsluta dagarna med att vara osams


Jag vill ha min glada Lille Skutt!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar