söndag 15 april 2012

Smått & Gott

Lördag
Utedag idag efter innedagen igår. Meckat med lite justeringar på cykeln och tvättat den :) Egentligen var det nog bilen som var i mest behov av att bli lite skrubbad men det kändes såååå mycket mer lockande att ge sig på hojen.

Fin fin blev han :)


Var på smärtkliniken i Onsdags. Doktorn hade väl inte så mycket att komma med tycker jag, han tyckte jag hade gjort ett bra val att göra mig av morfinet - då slapp han predika om det - men han ansåg att det var stopp med dom andra medicinerna oxå för mina kidneys börjar ta stryk,,, Och det är väl ett problem som jag kan vara utan i dagsläget tycker jag. Man behöver ju inte dra på sig mer än nödvändigt liksom.

Och så tyckte han att det var bra att jag såg ut som jag gjorde!!!
Citat:
"Det är ju tur att du är så liten,tunn och nätt, du behöver inte extrakilon att bära på i ditt läge"

Jag övervägde helt allvarligt om han var full eller i akut behov av byte av glasögon,,,

Men som den tjej jag är så får man suga åt sig
 - vare sig det var sant eller inte.

Hur som helst - Det gjorde min dag!

Nu väntar middag med bästaste Danestrands :)


Söndag
Idag håller vi alla tummar vi har för våran tjej Amanda som är på auidition?? (vete fan hur det stavas) för tvprogrammet X factor. Nej, hon ska inte sjunga, utan det är som bakgrundsdansare till tvproduktionen.

Så idag är mamsen nervös,,,





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar