onsdag 4 april 2012

På Kurs - Hemma

Idag har jag suttit på skolbänken - I mitt kök :)
Har länge funderat på att gå någon kurs i bildredigering för att kunna hantera digitala bilder för utskrift och webb. Skaffade Photoshop i vintras men begrep inte ett skvatt - verkade hur komplicerat som helst,,,

MEN så hittade jag Moderskeppet.se, en sån jäkla bra sida med gratis onlinekurser i bla Photoshop! Han som föreläser eller har guiden gör det så himla enkelt och är lättlyssnad. Så vad gör man en sån här dag när man inte kan göra så mkt alls pga den fbnnade magen - Jo man går på kurs!

Så jag rekommenderar denna sida varmt till er som önskar gå på kurs hemmifrån!

Magen till trots följde jag med Vilda på prommis med Svea i det fina vädret.
Hur mycket hopp finns det i en snart sexåring?

Exakt så här mycket:

Gunga högt  och hoppa




Eller klättra högt och hoppa




Ho e bra te å höppe den tösa



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar