fredag 20 april 2012

Nu strejkar jag

Bara så ni vet liksom

Är ingen idé att be mig om NÅGOT överhuvudtaget för jag kommer inte GÖRA NÅGOT

Inget alls

För jag vill inte. har ingen lust

Alltså,,, Idag så vaknade jag med feber och halsont - oxå
Finns det ingen som helst jävla rättvisa kvar???? Jag vet att man inte ska gnälla, det är inte speciellt trevligt, men jag är inte trevlig just nu. Och det är bättre att jag gnäller av mig här än att jag terrar resten av familjen.

Och JA det finns dom som har det värre, ingen tvekan om det det finns det alltid, men just nu tycker jag faktiskt inte att det är så kul med alla konstiga sjukdomar och åkommor. Min kropp börjar börjar med tycka att det är lite mycket,,,
Tex. Idag har jag suttit och somnat rakt upp och ner i min fåtölj till och från och undrat vad fan som hände när jag vaknade till igen. Och mitt hjärta rusar till och från av alla mediciner - Jag som var så nöjd över att jag var så gott som drogfri förbara en dryg vecka sen
Om jag listade upp all skit jag dras med just nu skulle jag vara starkt misstänkt för att vara hypokondriker,,,

Så nu strejkar jag. Kommer inte ens försöka att göra något vettigt.
Jag vill ju bara bli frisk så jag kan börja röra på mig och få energi igen!!!!

Hur svårt ska det vara??




Nu måste det vända, det goda måste få övertaget över det onda!




4 kommentarer:

  1. Så jobbigt du har det ....hoppas det vänder under strejken;)
    Krya på dej och kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Usch jag känner mig verkligen gnällig och larvig när jag läser vad jag skrev,,, Men ibland blir det lite mycket och det är "småsaker" som får bägaren att rinna över. Det kommer vända - ingen tvekan om det. Och positivt tänkande kommer man långt med brukar jag säga (igår var det inte så positivt - jag vet) så nu laddar vi om. Kraaam Ps; Följer gärna med dig på loppistur någon gång :) Du verkar ha massa gobitar att åka till :)

      Radera
  2. Så trist. Hoppas verkligen att allt vänder snart. Jag håller med dig fullständigt- nån jävla rättvisa borde väl finnas?! Här har vi influensa. Noah i en hel vecka och nu jag...och så Theo såklart. Varför skulle man kunna få vara sjuk ifred??? Suck, vilken gnällkärring jag blev. Som sagt. Hoppas det vänder för dig snart och hoppas att vi kan ses snart. Vi saknar er!!! Kramar i massor från Victoria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu får vi ladda batterierna så vi kan umgås lite :) Ser verkligen fram emot det. Stor krya på er kram!!! Och så ses vi snart?

      Radera