tisdag 17 april 2012

Kebnekaise sommaren 2008

Blev helt lyrisk efter att ha hittat mina bilder från våran Kebnekaisetripp 2008
Kan inte låta bli att dela med mig av detta, kanske lockar det någon att bege sig dit?


Så Här kommer en bildresumé av en helt fantastiskt rolig, vacker och utmattande resa


Resan började egentligen här,,,




När två underbara människor blev man & hustru


Road to eternity

Topptursmorgon och vi har solen med oss



Här har vi kommit en LITEN bit,,,



Sten sten sten



Den tuffa stigningen gav utdelning



Långt långt ner i dalen började vi



När man ser dom pyttiga männsikorna
förstår man avstånden,,,



Ser ni toppen? Och leden dit?



Här var det många som gav upp. Man ska alltså ner
i dalen och sen upp på leden igen



Nära nära



Vi gjordet!!!



Nyförlovade den 7 augusti 2008



Det var mot denna vägg
som planet kraschade 



Sverige är underbart



Betagande vy söder ut



Toppen



Så skulle man samma väg tebax oxå,,,



Matplats med utsikt



Nästan "hemma" igen



Så här såg det ut den dagen vi skulle hem - Grått



På "Lap Donalds" åt vi en grillad renburgare
Den godaste jag någonsin ätit



Jag längtar tillbaka,,,



Och jag SKA tillbaka - nästa sommar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar