onsdag 25 april 2012

Vad ska jag bli när jag blir stor?

Sitter med mitt morgonkaffe och tittar på "eländes-program"  som min man kallar det.
Jag ser det inte som elände - det är det ju i och för sig för folk är ju sjuka och skadade men det är inte därför jag tittar på dom - jag är mer intresserad av personalens arbete.
Jag tycker både polisens och sjuksköterskornas arbete verkar intressanta och man får träffa mycket människor i olika situationer och miljöer.
Hade någon sagt till mig att jag skulle vara sugen på att plugga till polis för ett par år sedan skulle jag misstänkt att dom var sinnesförvirrade,,, Nu säger jag inte att jag ska göra det heller men tankarna snurrar

Man ser vad tid och liverfarenheter kan påverka ens val och syn på livet

Det är mycket tankar i huvudet och det är inte lätt att veta vad man vill, eller vad man klarar av för den delen oxå.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar