tisdag 22 maj 2012

När ni hör ordet bröllopsresa,,,

Så kan jag slå mig i backen på att ni tänker Thailand, Bali, Västindien, gourmetmiddagar, hotellfrukost och lata dagar på stranden,,,

Men Ne He!  Inte för Herr och Fru Larsson inte
Här snackar vi äventyr, fjäll, vildmark svett och torkad mat och blåsor under fötterna.

And We Love It!

Sinnicohkka 2008



Vi har ev. planer på att sticka iväg till Abisko i augusti och vara borta två veckor :)
Jag menar, det är ju faktiskt våran bröllopsresa och stressa är det minsta vi vill.
Och Ja - ja det är svårt att lämna sina barn och min hund i två veckor. Men jag vet vet att dom har det så bra dom bara kan ha det, så jag är inte orolig för dom.
Så nu återstår en del planering och fix och det det första som ska göras är naturligt vis checka av med våra föräldrar så det det fungerar för dom att ha småtjejerna.

I år ska jag torka en del mat själv hade jag tänkt, men vi får se. Jag har samtidigt funderat på att köpa mat på stfs fjällstugor som finns på den planerade rutten. Fördelen med det är ju att få ner vikten på packningen - och den lilla detaljen är ganska viktig för mig. Kanske blir en kombination!

Nu ska jag titta på nakna människor på Outsiders


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar