söndag 27 maj 2012

Desperatly seeking,,,

Hembiträde!

Hur lång tid, på en skala, ska det ta innan man hittar sina nya rutiner här hemma oxå??
På Majkens börjar jag få koll på mitt ansvar men jag har visst ett ansvar här hemma  med - rackarns

Men hur fan ska jag orka det när jag fortfarande är så trött så jag kan kräkas när jag kommer hem?

Nästan ett år i sjukbädden har satt sina spår,,,

Men ingen fara på taket - det är en inkörningsfas - Jag måste bara gnälla lite.
Vi är ju fler i familjen , allt ska inte behöva hänga på mina axlar, om alla sköter en liten del blir inte lasset så stort för en. Jag får helt enkelt börja delegera mera, problemet och felet från början är mitt eget (som vanligt) - jag har skämt bort dom :) För jag har ju haft all tid i hela världen till det och då var det inget konstigt alls och jag älskar dom ju mest i hela världen!

Så.

Nu har jag gnällt färdigt

Får väl passa på att gratulera Loreen till dundersegern - Så jäkla gött. Nu får vi väl lyssna på Euphoria tills vi kräks

Kollar Moberg på Tvn och ska väl försöka orka se BIG B - sen God Natt






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar