onsdag 9 maj 2012

Efterlängtad premiär!

Idag är jag rätt nöjd med min motionsdos faktiskt :)


  • En bättre frulle än igår och sedan 8,2 km skogsvallning av Svea
  • Påfyllning av kolhydrater och lite protein i form av pasta och en sprödbakad torsk
  • En cykeltur med inställningen och energin:  "A walk in the park". Var ute i en timme och fyrtio minuter och cirka 3,5 mil avverkades. Jag hade alltså ett högre tempo idag fast jag hade inställningen att bara hålla igång "cykelminnnet" för musklerna så dom inte skulle bli stela efter gårdagens bravader. Men rätt mat och rätt inställning gjorde ett högre tempo än vad jag trodde.


Vilda har längtat efter att få börja spela fotboll i ett års tid nu och ikväll var det dags för premiärträning :)
Ett helt underbart gäng som jag hoppas kommer fortsätta att spela tillsammans.


Laddar med vatten



20 grader varmt - skönt



Full fart



Och tid för lite lek :)



Och nu blir det snart Big Brother,,,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar