onsdag 2 maj 2012

I´m Alive!

Jodå, en och en halv timme i tandläkarstolen,,, Men nu har steg ett avklarats.

Och jag överlevde! Såklart,,, Det är faktiskt inte så högt dödstal som man skulle kunna tro på just tandläkarbesök.
Skickliga är dom, mina "nya" kompisar på Öhmans tankläkarklinik så jag kan lovorda dom varmt till er som tycker det är obehagligt att gå till tanddoktorn.

Idag kom solen och värmen - äntligen! Vi håller alla tummar för att det blir såhär på Lördag när min älskade dotter ska gå på bal.
Allt ska vara så gott som klart och förberett för det. En färgning av håret på Torsdag och så var vi hos Veronica och köpte ett superfint halsband som blir pricken över i till festen






Igår skulle Ken gå och lägga sig hos Vilda för filmmys och förhoppningsvis på så sätt få henne att somna i skaplig tid eftersom det var dagis idag igen. Dom små vänder rätt snabbt på dagen om de sover till det lite på morgonen, och det har vi ju gjort nu på långhelgen :)

Det gick väl sådär kan jag väl säga.

Jag visar en bild istället

Vem som somnade ser ni här



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar