tisdag 29 maj 2012

Hur jävla svårt kan det va att knyta en slips????

Precis hur svårt som helst - om ni frågar mig

Hunnit med det mesta på TO DO-listan, dock var ju arbetsförmedlingen stängd idag, så det får bli på måndag. Vi har fixat skor till min älskade man och så har han köpt två ( OBSERVERA ANTALET TVÅ ) slipsar :)

Nu återstår bara helvetet att fixa en snygg slipsknut och rätt längd på fanskapet (nej då jag är inte irriterad alls)
Men vi har ju ett par dagar kvar innan den ska vara perfekt

Jag har varit hos frissan med och det var inte en dag för tidigt, riktigt nöjd blev jag :)



Nyfrissad :)

Läggdags för lillfisen




2 kommentarer:

  1. Men satan i gatan så SNYGG du är Jessica!!!!!Jättefin! Hoppas ni mår bra o att livet flyter på liiite mer nu....
    Hoppas vi ses snaaaart, kram Victoria

    SvaraRadera
  2. Tack Tack :) Jaaaa - jättesnaaart!!! Kraaaaam <3

    SvaraRadera