tisdag 16 juli 2013

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag?

Nej det är ingen vanlig dag för det är Vildas födelsedag- Hurra Hurra Hurra!
Ja, vår älskade Ungbyting blev 7 år idag.
Sexton på juli som hon sa när hon var mindre.
Och En helt underbar dag blev det idag faktiskt
Borde nästan köpt en trisslott känner jag.
Vädret bjöd på klarblå himmel och sol med ca 25 grader i skuggan.
Vilda fick skönsång i sängen och paket på morgonen och sen begav vi oss till Skansen.
Där har vi travat runt hela dagen och avslutade med genrepet av Allsången. Så Vilda fick se både Danny och Emily de Forest=Helnöjd tjej
Skansens djurpark hade lite Love is in thé air-tema då alla djuren verkade fått bebisar.
Så lyckan var total när vi fick se björnmamman med sina tre ungar. Film kommer när jag fått över den från kameran till datorn, för den är sevärd.
Det känns som ett privilegium att fått se det.
Att få se björnungar på det sättet är faktiskt få förunnat.

Att sedan Maria ringer från jobbet om att jag vunnit en biljett till Robbie Williams på Ullevi nu på Lördag.
En Triss vore nästan på sin plats.

Suss Gott för det kommer jag att göra.
Ps,,,Kolla in mitt nya halsband, hur snyggt är inte det?

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar