fredag 5 juli 2013

Lite Barnarbete kan aldrig vara fel??

Mitt barn älskar att tvätta bilen
Mamma sluta,,,
Minioner på Donken

Dagens fynd från HM
Sen kväll med mys framför TV och Touren

Inte när barnet själv älskar arbetet :)
Vi har hunnit med det mesta dom här två dagarna.
Inklusive bli dödade av världens största orm.
Eller nästan i alla fall.
Vi har shoppat lite, det gör ju varje flicka lycklig. Både present till pappsen och en efterlängtad prinsessklänning till Vilda.
Hittade lite fynd på HM oxå :)
Till och med Svea fick ny stass, snyggaste kopplet och halsbandet.
Så till den nära döden upplevelsen ,,,
En gigantisk svart orm hade förirrat sig in till vår altan.
Svea var framme två gånger men slängde sig baklänges.
Då hörde jag något som väste.
Ormen var rysligt arg!!
Som tur var upptäckte min kära granne vad som var på väg att hända (hjärtattack hos granne) och skickade in sin far som var på besök.
Han tog resolut en av Vildas gamla skidor som han tryckte över nacken på ormen och vad händer då?
En stor stor padda kommer ut ur munnen på ormen.
Och den lever !
Fy satan vad äckligt obehagligt
Jag vill inte gå ut på min altan mer
Aldrig
Kvällen avslutades med åskväder och mys framför Tour de France:)
Idag jobbar jag mun sista dag
Sen har jag semester
Gött mos
Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar