lördag 6 juli 2013

Kan väl inte börja bättre?

Och vår kära sol ska visst vara framme imorgon med ännu varmare temp - Nice :)
Blir väl till att pressa lite då - för man vet ju aldrig hur lång tid det håller i sig,,,

Nå men annars ska vi pyssla med lite av varje, Vilda och jag.
Min kära make har ingen semester
Men jag tänker inte bli sittande här för det
Biljetter är bokade till Stockholm för ett efterlängtat besök hos bror med familj
Öland får det väl bli med sol och bad
Norrköping och hälsa på farmor och Dan

Vi blir INTE sysslolösa
Men vi kommer heller inte pressa in tider för att få ihop det - Lugn och Ro
Ta det lite som det kommer helt enkelt

Nu ska jag kolla in en hemsida : http://www.vardlotsen.se/index.php/om-vardlotsen
Jag blir varm i kroppen när jag tänker på att jag har så många runt om mig som vill hjälpa mig
Tack alla ni nära och kära
Tack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar