onsdag 10 juli 2013

Behöver du en personal shopper - Bare hör av dig

Ashtanga Vinyasa

Tältet

Maken ringde och meddelade den snart utnötta frasen " Jag kommer bli sen"
För att jämna ut det stora inflödet av pengar efter all övertid så åkte vi tjejer till Västervik och shoppade(Jag hoppas ni som läser förstår ironin)
Helt seriöst så gjorde vi faktiskt ett par nödvändiga inköp inför vår lilla campingtripp till Öland.
Ett tält med sovdel samt ett litet "förtält" eller absid där man kan sitta. Även ett fällbord och campingstolar köptes in till vår absid så vi kan sitta och äta eller spela spel.
Jag längtar faktiskt.
Vilda har aldrig sovit i tält så vi får väl se hur det går :)
Idag kom Yogafilmerna hem,,, he he
Ska bli intressant, jag tror på det för min onda kropp.
Och jag ska titta på en direkt!
Ha det!
Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar