lördag 27 juli 2013

Morgonstund har guld i mun

Yes, jag är Själv uppe.
Campingen börjar vakna till liv så sakteliga.
Jag har satt mig med min bok nu och ska läsa lite. På kvällarna när alla kommit i säng och sover och man uppfyllt dagen med så mycket som BARA måste göras först.  Har man hunnit tänkt tanken färdigt att få sätta sig, och oxå gjort det - så är det inte många rader man avverkat innan det varit nåt nytt,,,
Ni ska veta att det är jag själv som står för minst 50% av alla "ska bara" jag kommer liksom bara på nya saker hela tiden. Så mun kära familj är inte värre än andra :)
Och när DET äntligen som sagt blir tyst och stilla på kvällen är jag så färdig att jag somnar direkt :)
Vi kvinnor i ett nötskal va?
Men jag har blivit bättre på att ta mig tiden, så det så!
Nu snor jag den här stilla stunden på morgonen istället - Mohaha

Gårdagen var en mellandag som spenderades i Byxekroks med nejder.
Vi gick i Trollskogen på kvällningen och satte oss mera vid havet jämte det gamla vraket där.
Underbar kväll!
Vad bilderna inte förtäljer här nedan är den snygga vurpan Vilda gjorde- I vattnet,,
Att kasta macka kan få konsekvenser när man tvärtemot alla råd ställer sig på en blöt sten som delvis ligger under vatten och är grön av alger,,,

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar