onsdag 26 juni 2013

LCHF - Here I Come!

Jajamänsam!!! Min dator börjar funka väldigt väldigt dåligt nu,,, Enter-knappen funkar inte Skiiiit oxå Jaha jag får väl skriva allt i ett svep då. Skitjobbigt att läsa då liksom. Jaha, kom av mig lite. Det jag egentligen skulle skriva om var att jag börjat med LCHF idag. KUL ju. Visste inte om jag skulle skvallra för er om det men jag är ju som en öppen bok och det är roligt att dela med sig av tankar  och erfarenheter. Om jag nu går på en dödsnit kan det ju vara synd att ni oxå gör det. Jag har ett viktmål givetvis. och det är -10 kg på hur lång tid??? Ja det vet jag inte. Och det är inte säkert att jag kommer käka LCHF hela tiden då jag är emot den dieten vid träning. Så när jag kommer igång med den igen kommer jag behöva lite kolhydrater så då får vi justera lite. Hörde om ett kosttillskott som heter KETONE raspberry som jag beställt och som jag testa. De som har testat det (inte de i reklamen då utan verkliga människor) har varit suuuupernöjda. Så vi får se :) Nej nu ska jag sussa, innan jag slänger ut dator jä,,,n genom fönstret      Pöss på er                        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar