måndag 24 juni 2013

Hur gick det då med väckningen?

Jodå hon var uppe på två röda.
Att hon tog tillfället i akt och fortsatte sova på vägen till Göteborg, det är en annan sak :)

Vi har haft en underbar minisemester i Göteborg. 
Heeeela familjen var med; Ken, Vilda, Amanda och Adam å så familjen Persson.
Vi har bott på Gothia Towers, suveränt med närhet till det som vi planerat in.

Liseberg klarades av på Lördagen, barnen ( och vuxna) fick åka så mycket de orkade.
Jag stod nedanför och njöt av deras glädje, kunde känna deras pirr i magen när de förväntasfullt stod i kö och hur det byggdes upp mer och mer ju längre fram de kom.
Pappa Ken fick åka med Vilda i de större karusellerna och sen kunde hon åka med bästa kompisen Mimmi som oxå var där med familjen.
Jag åkte en "karusell", Flumride, som jag lovat Vilda.
Vi köpte det tjusiga  kortet efteråt så hon kanse och minnas att hon åkt en karusell med sin mamma.
Pga min dåliga status och kvalitet på nacke så är ju min karusellkariär över :'(
Men jag har som sagt njutit av deras skrik och skratt

Idag har vi tillbringat dagen på Universeum.
Vilket ställe!
Akvarium, regnskog, Krimlab, rymden -ALLT vad ett barn kan tänkas vara spännande.

Så nu är jag mör,,,
Mitt yngsta barn oxå
Så vi får se hur det är imorgon. Men det var värt det.
Det kan jag säga redan nu

Lite bilder:

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar