söndag 2 juni 2013

Att fatta beslut

Kan ibland vara svårt.
Eller rättare sagt: Se sanningen i vitögat ((Klyschigt - Jag vet)
Idag fick jag se mig själv, av en slump i ett fönster, och tänkte hjälp!
Det här med att förut kunnat hålla en ganska hög konditionsnivå som sedan helt plötslig blir = noll
Just det - Har inte påverkat min kroppsform positivt om vi uttrycker saken milt

Och eftersom jag har snuddat på deppsidan sedan sista läkarbesöket blev just den där deppkänslan inte bättre.

Nu får ni inte tro att jag är golvad eller så, det gäller ju bara att sätta fart så jag får igång lyckoendorfinerna igen. Min läkare gav mig klartecken till cykling och allt som inte gör ont (hur lätt det nu är när ALLT gör ont just nu) men man får väl tänka att det inte får göra mer ont? Eller nåt

Så nu har jag fattat ett beslut ikväll - Att vända på den här skiten


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar