lördag 8 juni 2013

Jag klarade mig

Ibland är det tur att man har ett hårt pannben,,,
Inte för att jag vurpade eller så, jag fegade rätt rejält i backarna ner mot rök.
Man var ju inte själv om jag säger så - en hel hoper cyklister med mer eller mindre cykelvett.

Har inte sett det slutliga resultatet men det känns som att jag hade ett rätt bra snitt på hastigheten fram till stocklycke ca 30 km/h - helt okej.
Därifrån fram till Rök vid 50 km körda så började benen kännas och ca 5 km innan sista depån i Skänninge så skrek mina muskler på ovansidan av låret ikapp med knäna.
Fy satan rent ut sagt
Jag kan inte beskriva hur ont jag egentligen hade

Ken frågade efteråt om jag hade kört om jag hade vetat innan hur ont det skulle göra,,,
Och jag vet inte faktiskt

Men jag gjorde det idag och det är jag så jäkla glad och stolt över

Sen har jag blivit med cykeldator idag på mässan :)
En Garmin EDGE 500 :D

Den ska hjälpa mig med min invidulla träning mot nya mål
Nu ska jag lägga ner mig i soffan igen

Suss Gott

Ps Min cykel är helt underbar att cykla med. Den var verkligen "MIN cykel" Det kände jag idag. Vi kommer ha mycket skoj ihop

Lycklig tjej
Ny träningskompis med inbyggd GPS :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar