torsdag 27 juni 2013

En bild säger mer en tusen ord,,,

Idag har jag fotat mig själv,,,
Blev väl inte direkt glad så jag hoppade, snarare grät jag nästan en skvätt???!!
Nåja, ni ska få se dom - i sinom tid,,,
När jag oxå kan vara stolt över dom NYA bilderna

Konsten att älska sig själv är så svår
Varför är det så?

Dagen idag har jag mått bra och absolut inte varit hungrig
Lunchen blev en sallad på:
Isbergssallad
Lollo Rosso
Ruccula
Sugarnaps
Stekt grön sparris med flingsalt på
Hackad knaperstekt bacon på toppen
1½ kokt ägg
Egengjord dressing baserad på creme fraiche

Proppmätt är ordet och hade ingen som helst hungerkänsla utan klarade mig fram till
middagen som bestod av sallad, mest protein (räkor, grillads salladskyckling, rökt skinka) från salladsbaren på ICA då jag inte hade något förberett till mig själv hemma.
Maken och Vilda hade frossat på blodpudding,,,



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar