fredag 7 juni 2013

Gissa vad?

I morgon ska jag cykla Tjejvättern!!
Jag har väl aldrig varit så otränad och oförberedd som i år och det som skulle bli "mitt" rekordår kommer nog endast förbli ett bottenrekord :(

Nej, jag vet ju varför det är som det är och ska inte gnälla mer över det utan det får helt enkelt bli ett
"Jag genomförde i alla fall"

Envis är jag och det var väl själva den om jag inte kommer få äta upp min standardfras nu "10 mil genomför man på vilja"
Och Ja, jag får cykla för farbror doktorn

För er som vill följa mig så har jag startnummer 4518 och startar i grupp nummer 57 klockan 09.52 - check :)

För att följa mig gör så här:
Smsa: TJV 4518 till 72 456 så får du smsrapporter vid Start - Stocklycke - Skänninge - Mål 
Observera mellanslag mellan TJV och 4518!!!

Nu ska jag sova så jag orkar upp i möra bitti


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar