söndag 17 juni 2012

Kvalitetstid med en touch av skitlukt

 Ja fast EGENTLIGEN så luktar det ju inte, för det har dom ju mätt upp sägs det.
Så jag och alla andra (turister som inte ens vet debatten om detta) har bara inbillat oss att det luktar.

Idag och flera gånger tidigare redan denna sommar
Men lite sketlukt från ett reningsverk har väl ingen dött av - fast just det, det luktar ju inte,,,

Nog om det

Jag och mina älskade barn har haft en underbar dag på Astrid Lindgrens Värld idag - Turister i sin egen hembygd - I Like A Lot!

Farmor och Dan kom med dessa godingar

Så det blev dagens Goda sommarfrukost

Efter mysfrukost så väckte vi upp Amanda i Vimmerby och sedan åkte vi till ALV och möttes av en redan ganska full parkering :)



Vilda började med inte stöta marken banan


Amanda och jag började med  java

Pippi lurar Kling och Klang

Vilda älskar Pippi och hennes påhitt

Systrar på glid



Hopp i höet med Rasmus och Paradis Oskar

Amanda får en närarövareupplevelse

Karlsson och Lillebror pratar kärlek

Hoppetossa glider in med Piraterna - Helt underbart!

Jag kan flyga, jag är inte rädd

Ronja och Grådvärgarna

Ronja och Mattis


Borka och Mattis gör upp

Fantastiska shower i en fantastsik park

Vilda hann oxå med en närarövareuplevelse innan vi hann hem när en av Mattisrövarna smög upp bakom henne och kittlade henne.
Hon tog det sådär kan vi väl säga

Ha det bäst!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar