onsdag 13 juni 2012

I Väntans tider

Och den som väntar på något gott väntar alldeles för länge,,,

Alltid

Jag väntar på min telefon och har den inte kommit imorgon så kommer jag personligen ringa till försäljaren och fråga om han skickat den med häst och vagn??????
För det var satan vilken tid det ska ta och jag ringde i måndags och då sa han att den var skickad,,,
Eller kan det vara så att han ljög? Hmmmm
En HTC One X blev det i alla fall

Sjuukt nöjd med valet är jag


Och så är det festivaldags här i Småland. Jag hörde musiken ända hit och vädret är just nu kanon så ni kan tro att festivalhjärtat blöder,,,

BTW,,, Jag har haft ett "närakändismoment" idag :) Jag har stekt ragger till vederbörande, så dom kom direkt från stekbordet - bättre än så kan det inte bli

Cykel till jobbet imorgon då  - YES


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar