fredag 29 juni 2012

Hearts In the Air

Eric Saade, min dotter - mitt lilla hjärta,  är fortfarande fast besluten om att gifta sig med dig.
Fast hon tror inte hon kommer bli riktigt kär förens hon blir kysst på munnen.
För då BLIR man kär

På sant alltså

Jag vet faktiskt inte vad jag tycker om detta, kan nog känna att åldersskillnaden kan ställa till vissa problem.

Eric - Detta är till dig

Min andra hjärta är på Peace & Love i Borlänge. Dom har det riktigt riktigt kul fick jag rapport om och jag är liiiite liiiite avis. Bara LITE.
Fast bara på själva musikfestivalandet, ölen/vinet festivalmaten - inte på skiten, geggan, campingen,,,


För övrigt,,, idag trillade polletten ner hos Vilda Larsson vad gäller ljudningens tjusning när man ska skriva.
Det är så kul att höra och se när hon försöker få ihop orden med bokstäverna. Hon är smart, för väljer dom "lätta" orden. Men det blev lite lite jobbigt när hon kom till popcorn
Vilda uttalar pop corn nåt sånt här:
påckårn

Ljuda ihop det rätt om ni kan :)

Detta skrev hon ihop själv

Mitt tredje hjärta sitter på sjön.
Hoppas han inte blir uppäten av knotten,,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar