söndag 10 maj 2015

To Do - If you should die - Hysteristädning

Fick en fråga häromdagen av min arbetsgivare när pratade och diskuterade livet i stort och smått angående om jag är en sån som städar och håller i ordning IFALL det det skulle hända något
Jag menar - man vill ju inte att ens nära och kära ska ta hand om ett kaos OM något skulle hända,,,

Jag svarade nej, jag har inga sådana funderingar alls
Däremot vill jag att det ska vara nystädat och i ordning om jag åker iväg på en resa och då bara för att bara kunna njuta av att komma hem utan att behöva börja röja.

Idag dock,,,
Röjt huset, städat, tvättat och haft en märklig känsla av att jag måste ha det okej när jag åker in på operation imorgon.

Hållit mig sysselsatt hela helgen, det har gått i ett. Kan vara en försvarsmekanism för att slippa tänka på vad som komma skall.
Men jag har ju gått igenom värre saker
Det här är en jäkla rutinoperation liksom
Varför oroa sig?

Duschat gång nummer ett med Hibiscruben - Uääää :P
Imorgon ringer klockan 04.00 = Mitt i natta


Idag har Min gamla Tant Brun tävlat i dressyr :)
Gläder mg att hennes nya matte delar med sig så jag får njuta




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar