torsdag 7 maj 2015

Stress och ångestsyndrom

Vet inte om det är kursen jag läser just nu som gör att jag sätter diagnoser på mig själv - konstant
Just nu lider jag av någon ny kombinationsdiagnos
Depression - Ångest - Panik och tvångssyndrom med inslag av Bi polära symtom

Eller nåt,,

Nu har jag vilat i drygt en och en halv vecka efter kortisonsprutan och idag testade jag att cykla igen.
Jag kom ca 5 km,,,
Sen kommer smärtorna från knät likt knivar rakt i knät

Helt seriöst höll jag på att kliva av just där och då och kasta cykeln i diket
Men det gjorde jag ju inte
Har inte råd att skaffa en ny liksom när jag lugnat ner mig och samlat tankarna igen

Så jag fortsatte enligt gammal Jessica taktik = Ren tjurskallighet blandat med envishet
Och så fortsatte jag en och en halv mil till

Så himla dumt,,,

Men jag har panik och blir superstressad när jag ser hur alla andra lägger mil efter mil bakom sig och här sitter jag liksom
Med ett jävla muppknä som jag aldrig haft ont av förut
Jag ser hur klyftan bara växer och växer och frågan är om jag kan träna ikapp de andra

Men imorgon hoppas jag på fortsatt tur i sjukvårdslotteriet
Jag behöver hjälp
Snabbt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar