måndag 18 maj 2015

Avtäckning av knä- En äcklig historia

Idag fick jag äntligen ta bort paketet runt knät.
Men det var verkligen ingen vacker syn
Äckligt skulle man kunna säga om man vill
Svullet och missfärgat kan man tillägga
För inte fan är det snyggt i alla fall 

Imorgon ska min man få ta stygnen om jag inte gör det själv
Och så hoppas jag på lite bra väder
För jag är sjuuukt cykelsugen
Måste lägga många många mil bakom mig nu på ett par veckor

För jag har inte gett upp

Jag har bara ändrat målen efter de förutsättningar som jag har.
Dom går inte att göra så mycket åt och går inte att ändra
Så Då får man tänka om och se vad man kan göra utefter mitt läge
En liten justering i planen bara
Från ett tidsmål till att bara ta sig runt 

För jag ska runt den där jävla sjön i år
Det har blivit personligt liksom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar