onsdag 22 oktober 2014

Sikta mot stjärnorna så når du kanske himlen

Trädtopparna är för låga!

Idag kickade vi igång i skolbänken
Det är ju en viss skillnad på nu och när jag gick i skolan sist (Typ medeltiden)
Så inga skolböcker att stryka under i här inte utan här är det interaktiv läroform som gäller

Hade det varit min tid så hade jag absolut kunnat bli anklagad för att vara plugghäst
Jag är den som redan har suttit och gjort mallar till inlämningsuppgifterna och är i full gång med läsningen även att kursen inte startar upp förrän på fredag :P

Men det är ju sååå himla kul!



Älsk ligger ute på jobb så det är lite tomt här,,,
Idag snodde jag hans skjorta till skolan
Inte bara för att den är snygg
Utan för att känna hans doft och ha honom nära


Tack för lånet darling <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar