fredag 10 oktober 2014

Gå mot ljuset

OM det hade varit så att jag inte var så fantastiskt envis (eller väldigt korkad  )
Så hade legat i min säng och varit livrädd för att röra mig och tänkt:
"Nu jävlar är det dags igen"

Igår kväll när jag satt i godan ro i soffan och skulle säga något till min man som sitter till vänster om mig.
Då small det.

Bokstavligen

När jag vred på huvudet åt vänster för att tilltala honom så small det till .
Jag ser på min mans min att det där lät inte bara inuti mitt huvud,,,
Nej det small till så pass högt att han hörde det högt och tydligt fast han en bit bort.

Hur mycket gick sönder nu ?

Men det verkar ha gått bra.
Lite mer ont än vanligt bara och det på vänstersidan ner mot skulderbladet.
Så det var nog inte så farligt.
Jag har gjort min morgonpromenad på 8.5 km och tror på att blodcirkulation aldrig kan vara fel för läkning.
Jag har verkligen inte en aning om vad som small till men det vore ju intressant att få reda på.

Kroppen är en intressant  mekanism

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar