torsdag 30 oktober 2014

Mind over Body

Kämpa Kämpa
Det gäller att sätta sig över kroppen ibland
Idag har jag promenerat i solskenet innan skolan och det var magiskt ute
Frosten låg kvar i skuggorna och bjöd på en föraning om vad som komma skall

Skolan var helt okej -Inlämningsuppgiften klar i tid - Check
Jag älskar verkligen Hälsopedagogiken som vi håller på med
Känner att jag skulle vilja ha mer av dessa diskussionsforum
Ett i veckan liksom - alldeles för lite
Det är ju det man lär sig sååå mycket på
Att få dela med sig och få lyssna på andras uppfattning
Ge och ta

Så himla viktigt

Skickat in anmälan till Vätternrundan 2015 - Ooooh Yea!
Är på jakt efter en billig mountainbike så jag kan cykla (leka) lite i skogen med nu i höst och vinter
Vet dessvärre inte vad jag ska ha för storlek,,,

Jag är ju bara tre äpplen hög liksom




Kall frostig morgon


Varm kvällshimmel


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar