onsdag 8 oktober 2014

Det drar ihop sig


Snart ska man börja i skolan igen alltså
22 oktober smäller det
Hua ( fick en liiiiten rysning längsryggraden)

Känner Skräckblandad förtjusning blandat med en längtan efter att få suga i sig kunskap

Vi ska ha "interaktiv kurslitteratur"
Sug på den!
När mentorn sa det så blev min stenåldershjärna smått panikslagen
Hur fan ska jag kunna stryka under text då???? Var den första totalt ologiska tanken som dök upp
Och samtidigt som jag öppnade munnen och skulle protestera insåg att satan vad gammal jag kände mig,,,
Nya tider
Nya inlärningsmetoder
Nu när tanken fått mogna så är det väl helt okej. Man kan använda sin platta, dator och mobil och lyssna istället för att läsa om man vill och göra träningsuppgifter och massa annat bra.
Det enda minuset är ju att det är en ettårslicens på boken och sen har man den inte kvar längre.
Vissa böcker är ju riktigt bra uppslagsverk efteråt om det är något man funderar över

Men Men
Hälsopedagogik är beställd - Check!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar