söndag 4 mars 2012

Jag vill jag vill jag vill

Fan det är så fruktansvärt jobbigt när hjärnan vill så mycket mer än vad kroppen klarar av. Men det betyder ju inte att det inte går att vända på -eller? Ni som känner mig vet att orden "går inte" DO NOT EXSIST i min värld. När man såg Brink göra en så underbar Vasa idag i strålande solsken så blir man grymt grymt sugen och såååå taggad. Nej, en klassiker kommer jag inte klara med min skada men Vasan samt Vättern ÄR uppnåeliga mål att få genomföra. I år blir det ju som sagt en tjejvättern men med rätt träning och rätt fokus = frammåt, so vore det väl själva faen om det inte ska gå.



Bild från Sveriges radio.se, Jörgen Brink 2012

Är förövrigt fortfarande ganska "husbunden" under min sk avtänding. Symptomen när medicinen lämnar kroppen är inte sååå NICE om man säger så. Och det får en givetvis att ta sig en riktig funderare om det verkligen är värt att ta dessa? Jagmenar, jag lever ju :) Fine,,,, Och hur mycket värre än såhär blir det? Ja det får de närmaste dagarna visa. Och kan det vara så att det är dags att säga Tack & Hej då och försöka med andra medel att döva smärtan. Man vet ju inte förräns man provat och ger det såna här efterverkningar, vad har den ställt till med på organen i kroppen i övrigt? Mycket att fundera över,,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar