lördag 3 mars 2012

Abstinens AB!!!!!!

Bild lånad från: Svergies radio.se
Fy fan vad jag mår pissigt nu,,, Läkaren har FORTFARANDE inte lämnat in en förnyelse på mina mediciner :(  Efter att ha gått på dessa jävla "Droger" till läkemedel i ett år nu snart så sätter det sina spår- I promise! Jag har frossa,har ont, mår illa, törs inte lämna huset så  jag kommer för långt bort från toan. Mår riktigt riktigt risigt nu om man får säga så. Kan tacka för tipset om att kolla sina inneliggande recept på Apoteket.se, då slipper jag ju i alla fall gå/åka ut. Så det tipset ger jag er som går på mediciner: skaffa er ett Bank Id eller E-leg så kan ni logga in på Apoteket.se efter att skaffat ett gratiskonto där. Där har ni läkemedelsstatstik, ni kan beställa medicinen direkt hem och så då oxå checka av aktuella recept som ni har. Neeeej nu ska jag fortsätta att må dåligt ett tag till så Hej svejs med er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar