onsdag 14 mars 2012

Good News and Bad News

Vi tar väl dom tråkiga först,,,
Jag är på väg och bli riktigt förkyld IGEN!!!! F-bnnade baskelusker till å va envisa. Nyser och känner mig inte helt okej alls :( Men det hindrade mig inte från att ta min och Sveas motionspass. Och om det var bra eller inte det visar sig nog,,, Man ska ju inte träna med förkylningar i kroppen.

Hur många gånger har jag inte predikat det????





Good News,,,
Jag ska åka ner och hämta ett paket från Get Out :)
Till mig själv - BARA MIG :D (Egoboostat)
Ett par nya vandringsbyxor har jag kostat på mig. Dom jag har nu har jag haft i, ja gud vet hur länge, och det var helt enkelt dax och jag gjorde ett riktigt kap vill jag lova :)
Så nu ska jag pysa iväg å hämta dom.
Se you later

Mid Q Flex Pant Charcoal/Black




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar