fredag 16 mars 2012

Du behöver inte gå över ån efter vatten

När det finns kvalité på nära håll. Man surfar och googlar på webben och hittar saker man fastnar för. Ibland glömmer man att kolla av inom närområdet.
Gör inte det, för det är rätt skönt att ha servicen på hemmaplan

Idag känner jag mig som ett barn på julafton :)
Igår kväll var jag och provade cykel och efter ett MYCKET MOGET övervägande (för att vara jag) så fick den rena racern stryka på foten för en lite mer komfortabel crosshybrid á la Crescent :)
Den kommer jag att få många roliga cykelturer med det är jag helt övertygad om. Dämpad framgaffel ja, men det går med ett lätt handtag att strypa för landsvägskörning. På denna cykel tar du dig både runt Vättern eller tar Cykelvasan. Det hänger bara på mig själv nu.

Jag är sååå jäkla nöjd, glad och stolt över MIN cykel. Just so you know,,,

Men min förkylning sitter som en smäck och jag känner mig trött och frän i halsen så det blir dock ingen cykelträning idag. Men OJ vad det hade varit kul.

Här kommer en bild på min guldklimp fast jag har bytt till SPD-pedaler kompletterat med barends oxå :)

Crescent 354 ANARIS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar