onsdag 28 mars 2012

Idag för ett år sedan,,,

Vaknade jag med en outhärdlig smärta och hade tappat känseln i min vänstra sida.
Min älskade Amanda visade på stor beslutsamhet och mod när hon ringde ambulans och tog hand om sin vettskrämda lillasyster samtidigt som hon försökte övervaka mig.



Jag blev inlagd i Västervik. Jag hade skadat nacken från kota 4-7

Och hittade liiite galghumor - på min toalett

Jag flyttades till Linköping och opererades på min 40 årsdag


Ett år,,,

Och vad mycket som har hänt under den tiden!

Vad mycket jag lärt mig och vad jag ser saker annorlunda idag mot vad jag gjorde då. Livet är för kort för att inte levas.
Det finns mycket jobbigt men det finns bara ett sätt och det är att kämpa och se förbi det onda. Jag hittade denna bild på Facebook idag.
Den symboliserar kämparglädje och att aldrig ge upp.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar