onsdag 30 april 2014

Utmaningar och testning av gränser

Igår utmanade jag mig själv till max;
Jag gick fram och tebax till skolan
Jag satt på en nagelsalong i en timma
Jag satt på en dragig läktare i  2 ½ timme på Vildas Klubbmästerskap

Men det gick. Fast idag försov jag mig och kom inte upp som jag skulle
Så går det ;)
Och det var inget av sakerna jag vill ha ogjort och det är tur att jag har en sån underbar familj och vänner som kan köra runt mig när jag inte tar mig någonstans som är beläget femhundra meter hemifrån ;)
Ni är änglar och jag uppskattar er sååå mycket - Jag kan inte säga det nog många gånger

Det är bra att testa av hur mycket man klarar och nu vet jag ju
Sen är det absolut inget man ska ska göra varje dag - Ta ut sig till max
Men man måste börja tänja lite på gränserna utan att äventyra hälsan om säger så

Idag firar vi Valborg!
Härligt, men det fina vädret kunde gott hållit i sig idag med.
Vi firar här hemma med dom närmaste i lugn och ro

Som sagt, gränserna behöver ju inte töjas till max varje dag


Jag har ju nära till min vilfåtölj där jag kan halvligga men ändå vara med





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar