tisdag 22 april 2014

Eftersom jag tycker om att plåga mig själv

Önskade jag mig en inredningstidning när pappa frågade vad jag ville ha.
Tack kära du ♡♡

Att läsa om inredning är för mig som att läsa porrtidning för en fjortis;
Bilderna är Alldeles för upphetsande, ouppnåeliga och totalt förbjudna att önska
-Men jäkligt roande och inspirerande och kan ge våta drömmar (nja inte det sista då) :P

Jag vill verkligen sätta igång direkt och det är ju DET som är det förbjudna.
För det första ska jag läka i tre månader, ,,
Lugn och ro
Sakta i backarna
Undra hur många gånger jag kommer upprepa det

Sen behöver man en lotto-vinst eller kanske ett JOBB? ?
Money Money Money

Vi kan väl säga såhär att jag kommer ha jävligt lång tid att planera hur det ska se ut

Men till att börja med drömmer jag mig bort i tidningens och inredningens värld

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar